|
|
#1 |
|
Senior Member
Minä kannatan:
|
Niin, eli ihmetyttää, että miten yhtäkkiä täälläkin loppui turinat. Kukaan ei enää vaivaudu edes kisan jälkeen kirjoittelemaan mitään jälkipelejä. Itse koen sen turhaksi, sillä tiedän ettei kukaan niihin tulisi kommentoimaan
![]() Eli kysymys kuuluu: Mihin ovat kadonneet kaikki F1-onlinen väki ? ![]() |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Member
Minä kannatan:
|
Lainaus:
|
|
|
|
#3 |
|
Administrator
Minä kannatan:
|
Itselläni on ollut pieniä energiaongelmia ja siksi isäntä on ollut melko vaisu. Lisäksi masentaa nuo saamarin spambotit, mutta nyt on taas joku lisäosa, jolla "niiden pitäisi kaikota".
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Juu...hiljaista on
. Mitäs muita suomalisia F1 foorumeita on olemassa? Pitänee lähteä evakkoon ![]() |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Senior Member
Minä kannatan:
|
Ongelmahan tässä tuntuu olevan nimenomaan siinä, että tällä hetkellä Suomessa on kolme F1-keskustelupalstaa, joista jokainen on erikoistunut eri osa-alueille. F1-onlinella on kattavin uutispalvelu, F1-forumilla on eniten porukkaa ja formulagurussa on veikkauksia ja kisoja.
Tunnustettakoon nyt, että oma innostukseni sivustoa kohtaa alkoi alun perin etusivun selkeästä ja siististä toteutuksesta, josta löysi kaikki asiat helposti ja vaivatta. Sittemmin se on hyvinkin ymmärrettävistä syistä muuttunut erittäin täyteen ahdetuksi ja epäselväksi erilaisten sponsorien ja yhteistyökumppanien takia. Tämä lisättynä siihen, että F1-forumilla ei pitkään aikaan ole ollut ongelmia, niin on tänne kirjoittelu jäänyt todella vähäiseksi. Harmi kun ei voi saada täydellistä sivustoa, jossa olisi hyvä uutispalvelu, paljon keskustelijoita ja aktiviteetteja pahasti hurahtaneille. Nyt on vain kolme erillistä sivustoa, jotka syövät toisiltaan keskustelijoita. ![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Senior Member
Paikkakunta: Circuit Gilles Villeneuven takasuoran maasto, Montreal, Kanada
|
Mulloli viime vuonna jonkun aikaa sellainen itsekeksitty missio, että pyrkisin olemaan täällä aktiivinen ja sitä kautta saamaan jonkun muunkin innostumaan. Jossain vaiheessa into lopahti, kun koin keskustelevani itseni kanssa (kivaa hetken, mutta pitemmän päälle vähän yksitoikkoista).
Otaksun kyllä, että ihan vähän asiallisemmalle ja paremmin valvotulle palstalle kuin se toinen voisi olla kysyntää jos sanaa levittäisi.
Onko tässä mitään järkeä? Bobbis muokkasi tätä : 15.08.2008 at 20:22. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Senior Member
Minä kannatan:
|
Itse olin hetken aktiivinen, mutta kiinnostus lopahti liian pienen keskustelijamäärän takia. Yksinään ei innosta keskustella.
![]() |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Member
Minä kannatan:
|
Lainaus:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
Minä kannatan:
|
Se taannoinen "joukkopako" F1-forumilta tänne tais vaihtaa samantien suuntaansa.
Mä ainakin pakenen tänne ettei tartte F1-forumilla lukee erään vanhan tappeluparin lapsellisia viestejä... Tuntuis olevan tehny paluun eri nimimerkillä, vanha meinaan banjottiin... |
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Administrator
Minä kannatan:
|
Lainaus:
Tuli meille vähän liikaa liian nopeasti. |
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Junior Member
|
Heitetäänpä nyt ilmoille pieni kysely. Vielä täällä joku aktiivisesti tai edes joskus pyörii? Etusivun uutisia on ainakin päivitelty, mutta foorumi vaikuttaa niin kovin hiljaiselta. Mä ainakin olisin ihan valmis turisemaan myös täällä, kun ei nuo omat viestit hukkuisi sinne Massaan (
) samalla tavalla kuin f1-forumin puolella. Pistinkin tuonne WRC:n puolelle vähän raporttia rallista, ja taidan jatkaa samalla linjalla. |
|
|
|
![]() |
| Vaihtoehdot | |
| Selaustavat | |
|
|